Unikátne kongresové centrum uspokojí požiadavky na organizáciu firemných a spoločenských akcií každého charakteru, od najmenších rodinných posedení až po veľké firemné akcie. K dispozícii sú najmodernejšími technológiami vybavené konferenčné miestnosti a hlavná sála až pre pre 500 účastníkov. V letných mesiacoch sa na konanie spoločenských akcií budú dať využiť aj vonkajšie terasy komplexu. Pre akcie menšieho charakteru sú k dispozícii dva privátne salóniky.

Služby konferenčného a kongresového centra sa neobmedzujú len na pasívny prenájom priestorov - ponúkneme vám naše nápady ohľadom organizácie eventu a pomôžeme s jeho plánovaním, sprostredkujeme dopravu účastníkov, pre svatbu miestnosť nádherne vyzdobíme, alebo zabezpečíme balóny a tortu na oslavu narodenín dieťaťa. Splníme čokoľvek, o čo požiadate a čo urobí vašu akciu nezabudnuteľnou.

ZARIADENIA A SLUŽBY KONGRESOVÉHO CENTRA

  • Prenájom vonkajších a vnútorných priestorov -  8 samostatných konferenčných miestností, hlavná sála s kapacitou max 500 osôb, 2 x Privat salónik
  • Prenájom audiovizuálnej techniky
  • Zabezpečenie videokonferencií
  • Plánovanie a príprava eventov
  • Catering
  • Služby biznis centra – tlačenie a príprava dokumentov, kopírovanie, kancelárske potreby, atď.
  • Dekoračné služby
  • Sprostredkovanie prepravy účastníkov